Stalo se...

Nové webové stránky

3. dubna 2018 v 21:41 | Liduš
Od dubna máme nový oddílový web, proto tento již nebudeme využívat. Usmívající se Pokud Vás zajímá, co se v našem oddíle děje, přejděte na nový web.

Výlet do ekocentra

20. března 2018 v 23:16 | Terka
Dne 18.3. 2018 se Housenky, Tučňáci a pár Veverek vydali vstříc dobrodružsví do ekocentra v Oldřichově v Hájích. Dozvěděly jsme se, proč a k čemu se hospodářská zvířata chovají a co víc, zvířátka jsme si mohly i pohladit. Naučily jsme se vykydat koně a nakonec jsme se na jednom z nich i projely, z čehož máme všichni asi největší zážitek.

Po krásném programu jsme si zahrály pár her a vlakem odjely zpět do Turnova.
Všichni jsme si výlet moc užily a hodně se toho naučily! :-)

Další fotky ZDE

Bazén 2018

26. února 2018 v 19:30 | Liduš
Do bazénu jsme dorazily omylem o hodinu dříve a tak jsme si stihly ještě pohrát v horním patře na prolézačkách a dát si lehkou rozcvičku. Jelikož jsme se sešly v menším počtu, což bylo asi díky nemocím a prázdninám, tak jsme zvolily volnější program. Usmívající se Zkoušely jsme se postavit na plovoucí desce, zaskákaly jsme si ze stupínků (dokonce i šipky), sklouzly se po klouzačce, daly si závody, zahrály si na kapitány lodi, vyzkoušely kotrmelce a stojky... Usmívající se
Bazén jsme si pořádně užily, tak snad se nás příště sejde více (a ve správný čas). Smějící se

Další fotky ZDE

Tělocvična 2018

22. ledna 2018 v 7:40 | Máťa
V pátek 12.1. jsme se jako obvykle sešly v tělocvičně na gymplu.
Nejdřív jsme se trochu zahřály, zahrály jsme si na Mrazíka a pak jsme šly na další hry.
Proběhly jsme se u her Ovečky a Černá a červená.
Nakonec jsme si zahrály vracecí vybíjenou.
Čas nám tak rychle utekl, že jsme si ani nevšimly, že musíme končit.
Všechny jsme si program náramně užily, už se těšíme na další tělocvičnu.

Vánočka 2017

14. prosince 2017 v 20:28 | Eliška
Včera jsme se vrátily z Hluboké u Liberce, kde jsme strávily zasněžený víkend plný vánoční atmosféry, hraní her, vyrábění, dobrého jídla, koulování a bobování. Ale bylo toho mnohem víc! Moc jsme si to užily! Usmívající se

Daší fotky ZDE

Mikulášská 2017

3. prosince 2017 v 15:00 | Beruš
V sobotu 2. prosince proběhla tradiční Mikulášská taškařice. Letos ale trošku netradičně - na ledě! Tématem bylo Ledové králoství, a tak nás celým odpolednem prováděl sněhulák Olaf, princezna Anna a další postavy z této pohádky. Na závěr odpoledne jsme si mohly zabruslit a také nás nezapomněl naštívit Mikuláš s anděli a čerty. Jak se holkám povedly scénky můžete posoudit sami :)

Housenky na Boreckých skalách

27. listopadu 2017 v 21:23 | Makak
26. listopadu jsme se vydaly vlakem do Borku, odkud jsme šly na Borecké skály.

Počasí nám opravdu přálo. Lehce nás posypal první snížek a zbytek výletu nás hřálo sluníčko.

Cestou jsme pozorovaly vzdálené Trosky. Nejhezčí výhled byl z vyhlídky Svatopluka Čecha.

Také jsme se byly podívat na oboru s daňky. Viděly jsme celé stádo, ale bohužel jen z dálky.

Výlet byl na téma Tři oříšky pro Popelku, takže holky plnily 3 úkoly a dostaly za ně oříšky jako Popelka.

Výlet jsme si všichni moc užily, bylo to super. Smějící se

Další fotky ZDE Usmívající se

Výroba adventních věnců 2017

27. listopadu 2017 v 20:47 | Liduš
Tento pátek jsme se sešly, abychom si jako každý rok společně vyrobily naše vlastní adventní věnce. Všechny byly opravdu moc hezké, proto bylo velmi těžké vybrat vítěze.

Na prvním místě se umístila Aninka, na druhém Nikča a na třetím Anička.

Fotky ZDE Usmívající se

Brigáda a Vyzvědač 2017

18. listopadu 2017 v 15:23 | Liduš
Dnešní sobotu jsme se brzy odpoledne sešly, abychom společně připravily Ostrov na zimu. Mladší holky zametly listí a starší spálily spadlý strom.

Po sváče následovalo vysvětlení pravidel letošního Vyzvědače a poté se každý tým vydal na své území, kde se ještě jednou vysvětlila pravidla. My hrály za červenou barvu společně s kluky z 1CHO. Hráči a hráčky se rozdělili do dvou skupin, na hlídače a útočící, a pak už konečně mohla začít hra! Usmívající se

Kromě plnění úkolů v cizích území jsme musely také hledat depeše (světýlka) a zámky.

Výsledky Vyzvědače se jako každý rok dozvíme na Mikulášské. Usmívající se

Další fotky ZDE Usmívající se

Podzimní výprava 2017

1. listopadu 2017 v 14:41 | Snoopy
Ve čtvrtek 26.10 jsme se společně s klukama z Liberce vypravili do Bělé pod Bezdězem. Z nádraží v Bělé jsme šli asi 3 km k základně zdejších skautů.

Po vybalení a ubytování jsme si zahráli pár seznamovacích her a večer jsme byli uvedeni do tématu celé halloweenské víkendovky, kterým byla ZÁCHRANA JACKA. V tomto duchu jsme vyráběli masky, hráli další skvělé hry a dokonce i vyřezávali dýně. Pak jsme trochu poznali město a nakonec samozřejmě zachránili Jacka.

Závěrečný večer pro nás byli připravené skvělé soutěže, spousta jídla a také jsme koukali na film. Zpáteční cesta se nám kvůli počasí trochu zkomplikovala, ale my jsme to nakonec zvládli a věřím, že se to všem líbilo a všichni si to moooc užili.