Září 2016

Neviditelná výstava – lišky

19. září 2016 v 19:22 | Kotě |  Stalo se...
V sobotu 17.září jsme se sešly v půl deváté na vlakovém nádraží. Z Turnova jsme odjížděly ve tři čtvrtě na devět směr Praha, Bohužel nás zastihla výluka, a tak se nám cesta trošinku protáhla. Když jsme dorazily do Prahy,šly jsme do parku,kde jsme si snědly připravené obědy a následně si zahrály pár soutěží na rozproudění krve a ztuhlých těl. Potom jsme rovnou zamířily na neviditelnou výstavu. Mohly jsme si zde vyzkoušet plno zajímavých her, bez použití zraku. Našimi průvodci byli nevidový. Výstavu jsme si všichni moc užily, ale nastal čas se vypravit dál.
Naší další zastávkou byl hrob důležitého zakladatele českého skautingu A.B.Svojsíka. Měly jsme štěstí a narazily jsme na další skauty z Prahy, kteří se o jeho hrob starají -Zdena byla dokonce tak laskavá, že se námi rozhodla podělit o pár informací. Pro naše velké překvapení to je už 140 let od jeho narození a my měli takové štěstí a trefily se naší výpravou do výročí jeho smrti. Jako projev úcty jsme zde zanechaly kytici a rozhodly se zajít na něco dobrého do cukrárny. S plnými bříšky šup na vlak a zpátky domů, do Turnova.

Víkendovka Veverek v Českém ráji

18. září 2016 v 12:53 | Vikča |  Těšíme se...
Kdy: 23. - 25. září 2016
Sraz: v pátek 17:20 na vlakovém nádraží
Příjezd: v neděle 12:25 tamtéž

S sebou: spacák, karimatku, baterku, zápisník, tužku, oblečení do přírody, pláštěnku, šátek, dobré boty, večeři na pátek, snídani (např. vánočka), (ešus, hrníček, lžíce nejsou potřeba), batůžek na výlet, přezůvky, 150 Kč

Lišky - Neviditelná výstava

12. září 2016 v 13:00 | Copík |  Těšíme se...
Kdy: v sobotu 17. 9.
Sraz: 8:30 na vlakovém nádraží
Návrat: 19:12 tamtéž (cestou z Prahy je výluka, proto raději dejte dětem mobily, aby vám v případě zpoždění mohly dát vědět)
S sebou: jídlo na celý den, pití, vhodné oblečení (do města), 370 Kč
V Praze navštívíme Vyšehrad a Neviditelnou výstavu (http://neviditelna.cz/), kde si děti můžou na vlastní kůži vyzkoušet, jaké je to být nevidomý.

Schůzky v novém skautském roce

2. září 2016 v 22:47 | Beruš
Na první oddílové schůzce, která se konala 2. 9. jsme si nejenom domluvily časy družinových schůzek, ale také jsme vyrazily na stopovanou! Nakonec jsme dorazily až na Hlavatici, kde jsme se podepsaly na skautský šátek a vyfotily :)
  • nová družinka - úterý od 17:00 do 18:00
  • Tučňáci - čtvrtek od 16:00 do 17:30
  • Lišky - středa 16:45 - 18:15
  • Veverky - středa od 16:30 do 18:00

Více fotek z oddílové schůzky naleznete zde :)