Prosinec 2015

Předvánoční přespávačka

24. prosince 2015 v 13:59 | Beruš |  Stalo se...
V úterý 22.12. navečer se sešla družina Lišek, aby ještě před Vánoci přespala na Ostrově. Nejprve jsme si byly nakoupit ingredience na večeři, každá ze skupinek se musela rozhodnout co nakoupí aby jim vyšly peníze a poté i jídlo připravit. Poté jsme měly velikánskou hostinu :) Obě skupiny měly vynikající pokrmy :) Po véče jsme si zahrály vánoční hru a zkoukly vánoční pohádku - Polární Expres.
Ráno po snídani a úklidu jsme se již vydaly domů připravovat se na Štědrý den...mnoho z nás šlo jistě dodělat vánoční úklid aby nás neminul Ježišek,že? :) Minimálně já jo :D

Hezké Vánoce všem!

Vánočka v Hostinném

23. prosince 2015 v 21:50 | Liduš |  Stalo se...
Letos se naše tradiční "Vánočka" uskutečnila v Hostinném 18. - 20. prosince. Hlavní téma bylo V hlavě, což je nový animovaný film, který jsme si také na víkendovce pustily.
Po ubytování a snědení večeře jsme se pustily do vyrábění andělíčků, kteří se všem moc povedli. Následující den jsme dopoledne hrály venku různé hry pod vedením Copíka, k obědu jsme měly čínu s arašídy a rýží. Po odpoledním klidu, kdy nám všem slehlo, jsme hrály další hry… závody ve focení selfie, které nakonec vyhrál Méďa s Píťou, nebo také luštění s papírky, při kterém spolupracovala obě družstva :D
Když jsme dohrály hry, čekalo na nás venku zpívání koled a hromada prskavek, kde jsme všichni musely napsat prskavkou do vzduchu "chobotnice", aby se našemu oddílu i v novém roce dařilo, aspoň tak jako v tom letošním! :) Poté jsme se odebraly dovnitř a slavily Vánoce, tak jak se patří… rozkrojení jablka (měly jsme hvězdičku!:)), lití vosku, štědrovečerní večeře - řízek s bramborovým salátem, hromada cukroví, které jsme ani nemohly sníst a nakonec také dárky. Každá družina dostala 2 dárky - novou stolní hru a 300 g Milku, to abychom moc nezhubly :D Každý také řekl, co se mu v letošním roce líbilo a co ne. S plnými bříšky jsme si ještě vyzkoušely nové hry, které jsme dostaly od Ježíška, dokoukaly jsme V hlavě a šly spát.
Po snídani, kdy jsme dojedly všechny dobroty, které nám ještě zbyly, jsme vytíraly, vysávaly a balily naše věci do baťohů. Nakonec jsme se vydaly na vlak a zpátky do Turnova. :)

Pár fotek :) ...

Vánočka

9. prosince 2015 v 19:07 | Copík |  Těšíme se...
Kdy: 18. - 20. 12.
Kde: Hostinné
Sraz: 18. 12. v 15:15 hod. na vlakovém nádraží
Rozchod: 20. 12. ve 12:30 hod. tamtéž
S sebou: spacák, karimatku (na místě jsou matrace, takže karimatka není nutná), přezůvky, vhodné oblečení na ven a dovnitř, nejlépe nepromokavé, bude pršet, dobré boty, hygienu, hrneček, lžíci, jídlo na páteční večeři, cukroví na ochutnávku, buchtu na snídani, 2 brambory, kdo chce: jídlo pro zvířátka do lesa (tvrdý chleba, jablka, mrkve,...), 400 Kč

Mikulášská

2. prosince 2015 v 19:01 | Copík |  Těšíme se...