Leden 2014

VELKÁ ČAJOVÁ SOUTĚŽ

22. ledna 2014 v 20:31 | Skippy |  Těšíme se...
Je mi potěšením vyhlásit soutěž ve sbírání čajových sáčků :) Více na plakátku ;)
Pokud nevíte, jak vypadá čajový pytlík, zeptejte se svých rádkyň.

Šmoulí víkendovka 18.1. - 19.1.2014

13. ledna 2014 v 21:38 | Beruška |  Šmoulové
V sobotu 18.1. jsme se v 9 hodin sešly na vlakovém nádraží, kde jsme se spočítaly, koupily si jízdenku a usedly do vlaku směr Bakov nad Jizerou. V Bakově jsme si při čekání na druhý vlak zahrály hru Zip Zap Boing, která nám trošku zamotala hlavu. Vlakem do Nového Boru jsme jely poměrně dlouho, a tak jsme si cestu zkrátily vyplňováním úkolů z Nováčka. Na nádraží v Boru jsme dostaly do ruky mapu a naším úkolem bylo najít klubovnu skautů ze střediska Klíč, ve které jsme měly přespávat. Po obědě jsme si v klubovně zahrály pár her a poté vyrazily do města s velkým úkolem. Získat od lidí co nejvíce motýlků! Tedy požádat je zda nám je namalují do sešitu. A jak to dopadlo? Obě skupiny získaly přes 20 motýlů! Poté se konala soutěž, která pak skupina postaví nejvyšší věž ze špejlí a "maršmelounů". Všechny věže dosahovaly vysokých rozměrů!
Po večeři skupinky nacvičily a zahrály scénky, ve kterých musely použít zadaná slova (například Večernice či lenochod)
Před spaním jsme si ještě přečetly 2 pohádky a poté se šlo spát. V neděli po snídani jsme si zabalily, zahrály pár her venku a samy si uvařily oběd. Který všem určitě moc chutnal Usmívající se .
Nakonec jsme uklidily klubovnu, vyfotily se před ní a vyrazily na nádraží a na cestu zpět domů. A kdo že byl na víkendovce?
Více fotek z víkendovky naleznete zde: http://smoulatata.rajce.idnes.cz/Smouli_vikendovka_18.-19.1.2014_Novy_Bor/

Malé ohlédnutí za vánoční víkendovkou

10. ledna 2014 v 22:08 | Lucík |  Stalo se...
V pátek 13. 12. odpoledne jsme se všichni sešli na nádraží v Turnově, abychom se mohli vydat vlakem na vánoční víkendovku do Jilemnice. Naše výprava sčítala přesně 23 Chobotnic, 1 chobotničího kamaráda a 1 psa. V Jilemnici sice sněhu moc nebylo, ale to nám nezabránilo v tom, abychom si víkendovku pořádně užili.

Po krátké ranní hře jsme se dozvěděli nějaké informace o naší adoptované Jennifer. Poté jsme ztroskotali na ostrově a museli se dostat s talismanem k domorodcům, aby nám pomohli vrátit se zpět. Při čekání na oběd jsme pak přenocovali ve městečku Palermu, Šmoulově a na závěr i v městečku Vlkodlaků. Po výborném obědě jsme se naučili, jak využít staré ponožky a ušít si z nich plyšového opičáka. Po malé svačince se pak většina z nás vydala do bazénu, kde jsme si zahrály několik her a trochu si odpočinuly. Navečer jsme si pochutnali na štědrovečerní večeři a zkoukl Skauťáky.

V neděli jsme pak vše pečlivě uklidili, zahráli si ještě pár her a kolem poledne jsme se pak vydali zpět domů za rodiči.
Doufám, že jste si všichni víkendovku užili a těším se na další! :)

Oddílové bruslení

8. ledna 2014 v 21:58 Stalo se...
Ve středu 8. 1. oddíl Chobotnic zahájil nový skautský rok společným bruslením! Sešlo se celkem 26 členek napříč celým oddílem...

Zahrály jsme si spoustu zábavných her na ledě, od Mrazíka až po Ovečky... Prostě příjemný podvečer:)

Zimní sportování

3. ledna 2014 v 17:05 | Lúca |  Těšíme se...
Chobotnice na bruslích

Ve středu 8. 1. se vydáme celooddílově na brusle.

Sraz v 17:30 na kluzišti u nádraží.
Rozchod v 18:30 tamtéž.
S sebou: Brusle, helmu, 20 Kč.

Chobotnice v tělocvičně

Po lehkém protažení na kluzišti se v pátek 10. 1. vydáme do tělocvičny na gymplu.

Sraz v 16:30 u gymplu.
Rozchod v 18:00 tamtéž.
S sebou: přezůvky, oblečení vhodné na sport, pití.

Těšíme se na všechny chobotničky, které si přijdou protáhnout svá chapadla.